'Pernilla

cha cha på mina sötnosar!

Ja, då har jag äntligen kommit hem ifrån min träning! visst är jag duktig? hihih* jag känner mig så duktig!
Skolan va helt okej, fast robbanbooi var ju inte där så fick bara träffa min lejla & henke. Men puss på dom :* hihihi

asså vet ni? Min ena nagel sprack idag?! :O Jag fick panik!! 
Jag sprang till lejlagöörl och visade henne, hon blev helt skräckslagen! Hon sa till mig att ta tröjan för handen, för jag kan ju inte visa min söndriga nagel. :( 
Lejlagöörl är verkligen min bästa vän, hon hjälpte mig så ingen så min söndriga nagel.. är inte det en underbar vän?!

Ajja nu ska jag gå och sova! puss på nosen :*




Kommentarer
Postat av: Pernillas massage

ge mig mera massage :D

2009-09-11 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0